Problem z pobraniem statusu wysłanego raportu ZSMOPL poprzez MAR01

Problem z pobraniem statusu wysłanego raportu ZSMOPL poprzez MAR01

Gdy nie można pobrać statusu ZSMOPL w programie aptecznym (przez moduł MAR01 klawiszem F11) musimy po prostu czekać na przywrócenie funkcjonalności. Jeżeli sama wysyłka się udaje, jednak będzie problem tylko z pobraniem aktualnego statusu (klawisz F11), to nie należy próbować wysyłać ponownie raportu jeszcze raz (korekty) tylko poczekać i spróbować pobrać status w późniejszym czasie - ostatecznie można także sprawdzić status raportu bezpośrednio na stronie ZSMOPL, gdzie wszystkie raporty wraz ze statusami powinny być dostępne. Jeżeli stan utrzymuje się dłużej np. przez kilka dni (czasami poprawnego statusu nie da się pobrać na stałe), możemy wysłać korektę to problematycznego raportu - status korekty powinien wtedy pobrać się poprawnie.
    • Related Articles

    • ZSMOPL w pytaniach i odpowiedziach (FAQ)

      Poniżej przedstawiamy najczęściej pojawiające się pytania związane z systemem ZSMOLP. Dokument ten przedstawia naszą wiedzę na temat systemu monitoringu. Wraz z dynamicznie zmieniającymi się wersjami oprogramowania po stronie ZSMOPL i Kamsoft wersja ...
    • ZSMOPL - Obsługa MAR01

      Instrukcja w jaki sposób sprawdzić przy pomocy modułu MAR01 poprawność wysłanego raportu: ZSMOPL - Obsługa MAR01
    • ZSMOPL - Wysyłka danych do systemu ZSMOPL

      O co w tym wszystkim chodzi? W poprzednich krokach skonfigurowaliśmy portal ZSMOPL i program apteczny. Teoretycznie jesteśmy przygotowani do wysłania raportów do ZSMOPL. Praktycznie dopiero poprawne wysłanie raportu otwierającego daje nam szansę ...
    • ZSMOPL - Weryfikacja kompletności danych w ZSMOPL (lub utworzenie konta)

      Nigdy wcześniej nie zakładaliśmy konta w ZSMOPL, jak złożyć wniosek o jego rejestrację? Jeśli jesteśmy pewni, że nigdy nie zakładaliśmy konta w systemie ZSMOPL możemy przystąpić do zakładania nowego konta. Proszę zwrócić uwagę czy na pewno konto ...
    • Brak możliwości wysłania raportu ZSMOPL - błąd o treści "Brak numeru PZ dla transakcji z dnia..."

      W przypadku wystąpienia błędu przy wysyłce raportu dziennego do ZSMOPL o następującej treści "Brak numeru PZ dla transakcji z dnia..." musimy ten numer uzupełnić. Wystarczy odnaleźć wskazaną fakturę w module zakupy w funkcji poprawy dokumentów, ...