Co zrobić gdy lek jest widoczny w KtoMaLek a nie mamy go na stanie?
Czasami może dojść do sytuacji, gdy lek jest widoczny na stanie w KtoMaLek natomiast fizycznie nie posiadamy go w aptece, co może powodować niepotrzebne nieporozumienia z Pacjentami, którzy chcą go zamówić. Pierwszą sprawą jest sprawdzenie czy mamy poprawne połączenie z systemem OSOZ. Następnie jest możliwość synchronizacji takiej informacji o stanie leku z poziomu programu i możemy taką operację zrobić samodzielnie. Pierwszą możliwością jest realizacja tego z poziomu zamówienia KtoMaLek w sprzedaży:
- Uruchamiamy moduł APW 11 Sprzedaż
- Wchodzimy Rezerwacji KtoMaLek Ctrl+F12
- Odszukujemy zamówienie oraz wskazujemy pozycję
- Naciskamy przycisk Pozycja a następnie Wyślij stan magazynowy towaru do KtoMaLek Ctrl+F11
Alternatywnie możemy także zsynchronizować z poziomu modułu OSOZ:
- Uruchamiamy moduł APW 55 OSOZ
- Uruchamiamy Serwis apteki Ctrl+F1
- Wybieramy Leki-online i przechodzimy na zakładkę Produkty
- Wyszukujemy interesujący nas lek i naciskamy po prawej stronie dostępny przycisk Synchronizuj
Related Articles
KtoMaLek w płatnej wersji Premium
Koszt pakietu Premium wynosi 546 zł netto/rok i powinien być odnawiany co roku. Posiadanie wersji Premium to przede wszystkim: dostęp do statystyk KtoMaLek.pl, a w nich informacje, które pozwolą aptece zatrzymać okolicznych pacjentów i lepiej ...
Koronawirus - Co można usprawnić w pracy programu
Koronawirus - co można usprawnić w pracy programu Poniżej przedstawiamy zebrane różne ciekawostki związane z pracą apteki w tym ogromnie trudnym okresie pandemii koronawirusa. Zbieramy tutaj odpowiedzi na pytania, które zostały nam zadane przez ...
Jak zrobić korektę dodatnią w sprzedaży np. gdy pierwotna sprzedaż ma złą cenę urzędową lub wycenę?
Często dochodzi do sytuacji, gdy sprzedaż, która nastąpiła w innym okresie refundacyjnym, musi być zmieniona i ponownie sprzedana w kolejnym okresie refundacyjnym. Aby poprawić taką realizację w zamkniętym okresie refundacyjnym należy dokonać tzw. ...
E-recepta w pytaniach i odpowiedziach (FAQ)
Poniżej przedstawiamy najczęściej pojawiające się pytania związane z wdrożeniem nowego sposobu realizacji recept papierowych i E-recepty, jakie będą obowiązywać od 1 stycznia 2019. Odpowiedzi na te pytania są aktualizowane na bieżąco wraz ze ...
ZSMOPL w pytaniach i odpowiedziach (FAQ)
Poniżej przedstawiamy najczęściej pojawiające się pytania związane z systemem ZSMOLP. Dokument ten przedstawia naszą wiedzę na temat systemu monitoringu. Wraz z dynamicznie zmieniającymi się wersjami oprogramowania po stronie ZSMOPL i Kamsoft wersja ...