Co zrobić gdy lek jest widoczny w KtoMaLek a nie mamy go na stanie?

Co zrobić gdy lek jest widoczny w KtoMaLek a nie mamy go na stanie?

Czasami może dojść do sytuacji, gdy lek jest widoczny na stanie w KtoMaLek natomiast fizycznie nie posiadamy go w aptece, co może powodować niepotrzebne nieporozumienia z Pacjentami, którzy chcą go zamówić. Pierwszą sprawą jest sprawdzenie czy mamy poprawne połączenie z systemem OSOZ. Następnie jest możliwość synchronizacji takiej informacji o stanie leku z poziomu programu i możemy taką operację zrobić samodzielnie. Pierwszą możliwością jest realizacja tego z poziomu zamówienia KtoMaLek w sprzedaży:
  1. Uruchamiamy moduł APW 11 Sprzedaż
  2. Wchodzimy Rezerwacji KtoMaLek Ctrl+F12
  3. Odszukujemy zamówienie oraz wskazujemy pozycję
  4. Naciskamy przycisk Pozycja a następnie Wyślij stan magazynowy towaru do KtoMaLek Ctrl+F11
Alternatywnie możemy także zsynchronizować z poziomu modułu OSOZ:
  1. Uruchamiamy moduł APW 55 OSOZ
  2. Uruchamiamy Serwis apteki Ctrl+F1
  3. Wybieramy Leki-online i przechodzimy na zakładkę Produkty
  4. Wyszukujemy interesujący nas lek i naciskamy po prawej stronie dostępny przycisk Synchronizuj

    • Related Articles

    • KtoMaLek w płatnej wersji Premium

      Koszt pakietu Premium wynosi 546 zł netto/rok i powinien być odnawiany co roku. Posiadanie wersji Premium to przede wszystkim: dostęp do statystyk KtoMaLek.pl, a w nich informacje, które pozwolą aptece zatrzymać okolicznych pacjentów i lepiej ...
    • Koronawirus - Co można usprawnić w pracy programu

      Koronawirus - co można usprawnić w pracy programu Poniżej przedstawiamy zebrane różne ciekawostki związane z pracą apteki w tym ogromnie trudnym okresie pandemii koronawirusa. Zbieramy tutaj odpowiedzi na pytania, które zostały nam zadane przez ...
    • Jak zrobić korektę dodatnią w sprzedaży np. gdy pierwotna sprzedaż ma złą cenę urzędową lub wycenę?

      Często dochodzi do sytuacji, gdy sprzedaż, która nastąpiła w innym okresie refundacyjnym, musi być zmieniona i ponownie sprzedana w kolejnym okresie refundacyjnym. Aby poprawić taką realizację w zamkniętym okresie refundacyjnym należy dokonać tzw. ...
    • E-recepta w pytaniach i odpowiedziach (FAQ)

      Poniżej przedstawiamy najczęściej pojawiające się pytania związane z wdrożeniem nowego sposobu realizacji recept papierowych i E-recepty, jakie będą obowiązywać od 1 stycznia 2019. Odpowiedzi na te pytania są aktualizowane na bieżąco wraz ze ...
    • ZSMOPL w pytaniach i odpowiedziach (FAQ)

      Poniżej przedstawiamy najczęściej pojawiające się pytania związane z systemem ZSMOLP. Dokument ten przedstawia naszą wiedzę na temat systemu monitoringu. Wraz z dynamicznie zmieniającymi się wersjami oprogramowania po stronie ZSMOPL i Kamsoft wersja ...