W celu zwiększenia bezpieczeństwa do logowania do Portalu Świadczeniodawcy został wprowadzony mechanizm uwierzytelniania wieloskładnikowego. Aby móc skorzystać z mechanizmu należy zainstalować odpowiednią do tego aplikację. Naszą rekomendacją jest ...
W przypadku problemów związanych z brakiem znajomości hasła logowania do Portalu Świadczeniodawcy (na "główne" i jedyne konto służące do rozliczania refundacji), należy zwrócić się z prośbą o odzyskanie hasła bezpośrednio do NFZ. W przypadku oddziału ...
Prezentacja pokazująca w jaki sposób przekazać elektroniczne zestawienie zbiorcze eZestawienie. Scenariusz zakłada złożenie podpisów zarówno przez kierownika, jak i właściciela apteki. Prosimy nacisnąć poniższy link do prezentacji: Elektroniczne ...
Prezentacja pokazująca w jaki sposób przekazać elektroniczne zestawienie zbiorcze eZestawienie. Scenariusz zakłada złożenie podpisu tylko przez kierownika, który podpisuje się za siebie oraz właściciela. Poniżej link do prezentacji: Elektroniczne ...
W przypadku, gdy apteka realizowała import docelowy lub receptę obcokrajowca UE, apteka musi zgodnie z instrukcją dołączyć skany dokumentów związane z potwierdzeniem uprawnień. Poniżej prezentacja: Przekazanie dokumentów poświadczających uprawnienie ...
Prezentacja pokazująca w jaki sposób otwierać zamknięty okres rozliczeniowy na Portalu Świadczeniodawcy z użyciem pliku CSV, eksportowanym z AOW, który zawiera listę recept do korekty. Prosimy o naciśnięci poniższego linku prezentacji: Wnioski o ...