ZSMOPL
Zmiana administratora lokalnego w ZSMOPL
Jesteś administratorem lokalnym swojego podmiotu raportującego do ZSMOPL i chcesz zmienić uprawnienia innym użytkownikom podmiotu? Po zalogowaniu do ZSMOPL i po kliknięciu w kafelek ‘Użytkownicy’ możesz samodzielnie dodawać nowych użytkowników, ...
Problem z pobraniem statusu wysłanego raportu ZSMOPL poprzez MAR01
Gdy nie można pobrać statusu ZSMOPL w programie aptecznym (przez moduł MAR01 klawiszem F11) musimy po prostu czekać na przywrócenie funkcjonalności. Jeżeli sama wysyłka się udaje, jednak będzie problem tylko z pobraniem aktualnego statusu (klawisz ...
ZSMOPL - Obsługa MAR01
Instrukcja w jaki sposób sprawdzić przy pomocy modułu MAR01 poprawność wysłanego raportu: ZSMOPL - Obsługa MAR01
ZSMOPL - Uzyskanie dostępu do konta na platformie ePLOZ
Prezentacja pokazująca w jaki sposób uzyskać dostęp do konta na platformie ePLOZ, przez którą odbywa się logowanie do systemu ZSMOPL: ZSMOPL - Uzyskanie dostępu do konta na platformie ePLOZ
ZSMOPL - Wysyłanie listy braków przy pomocy APW68
Obecnie jedynym zalecanym sposobem jest wysyłka takiej informacji przy pomocy komunikacji wykorzystywanej przez ZSMOPL. W programie KS-APTEKA jest już przygotowana od jakiegoś czasu funkcja, dzięki której w sposób, nawet prostszy niż do tej pory, ...
ZSMOPL w pytaniach i odpowiedziach (FAQ)
Poniżej przedstawiamy najczęściej pojawiające się pytania związane z systemem ZSMOLP. Dokument ten przedstawia naszą wiedzę na temat systemu monitoringu. Wraz z dynamicznie zmieniającymi się wersjami oprogramowania po stronie ZSMOPL i Kamsoft wersja ...
ZSMOPL - Wysyłka danych do systemu ZSMOPL
O co w tym wszystkim chodzi? W poprzednich krokach skonfigurowaliśmy portal ZSMOPL i program apteczny. Teoretycznie jesteśmy przygotowani do wysłania raportów do ZSMOPL. Praktycznie dopiero poprawne wysłanie raportu otwierającego daje nam szansę ...
ZSMOPL - Konfiguracja programu aptecznego
O co w tym wszystkim chodzi? Jeśli czytasz tę instrukcję oznacza to, że cała konfiguracja po stronie ZSMOPL została już wykonana. Obecnie pozostaje skonfigurowanie programu, tak, aby mógł komunikować się z systemem ZSMOPL i aby możliwe było wysyłanie ...
ZSMOPL - Rejestracja certyfikatu w systemie ZSMOPL
O co w tym wszystkim chodzi? Aby wysłać dane z apteki do systemu ZSMOPL musimy utworzyć bezpieczny kanał komunikacji. Jak w przypadku innych systemów (KOWAL, E-recepta) sposobem na zaszyfrowaną komunikację jest certyfikat. W roku 2017 apteki musiały ...
ZSMOPL - Weryfikacja kompletności danych w ZSMOPL (lub utworzenie konta)
Nigdy wcześniej nie zakładaliśmy konta w ZSMOPL, jak złożyć wniosek o jego rejestrację? Jeśli jesteśmy pewni, że nigdy nie zakładaliśmy konta w systemie ZSMOPL możemy przystąpić do zakładania nowego konta. Proszę zwrócić uwagę czy na pewno konto ...
ZSMOPL - Weryfikacja możliwości zalogowania się do systemu P2 (lub uzyskanie takiego dostępu)
Dlaczego mamy mieć założone konto w systemie P2? Konto w systemie P2 jest niezbędne, aby poprawnie złożyć wniosek o utworzenie konta w systemie ZSMOPL. Aby przejść do kolejnego kroku musimy stworzyć takie konto lub umieć się na nie zalogować, jeśli ...
Brak możliwości wysłania raportu ZSMOPL - błąd o treści "Brak dokumentu źródłowego dla transakcji SPR z dnia..."
W przypadku wystąpienia tego błędu należy przede wszystkim sprawdzić czy wskazana sprzedaż jest zafiskalizowania. Jeżeli nie jest, to należy ją po prostu usunąć przez U, Alt+U (jeżeli to e-recepta należy wcześniej skopiować klucz e-recepty). Jeżeli ...
Brak możliwości wysłania raportu ZSMOPL - błąd o treści "Brak numeru PZ dla transakcji z dnia..."
W przypadku wystąpienia błędu przy wysyłce raportu dziennego do ZSMOPL o następującej treści "Brak numeru PZ dla transakcji z dnia..." musimy ten numer uzupełnić. Wystarczy odnaleźć wskazaną fakturę w module zakupy w funkcji poprawy dokumentów, ...